برنامه یکشنبه های حقوق عضویت در باشگاه مشتریان 8 اردیبهشت 1403
ناشر نمونه سال‌های 1393 و 1394 و 1397 جمهوری اسلامی ایران
عضویت در باشگاه مشتریان مجد

همایش و آموزش حقوقی

فعالیت علمی در حوزه حقوق نیازمند پژوهش و آموزش و همچنین نشر آثار حقوقی است. دفتر مطالعات و آموزش های حقوقی در طی سی سال گذشته، طرح های پژوهشی متعددی را در حوزه حقوق راهبری کرده و پژوهشگران زیادی را به همکاری دعوت کرده است. امروز کتاب های زیادی بر اساس طرح های پژوهشی دفتر منتشر گردیده و خوشبختانه مورد استقبال جامعه حقوقی نیز قرار گرفته است.

دوره های آموزشی تخصصی در رشته های مختلف حقوقی برگزار گردیده و در آینده برگزار خواهد شد. این دوره ها به صورت حضوری در سالن همایش های مجد و به صورت مجازی از طریق سیستم وبینار اجرا شده و مورد استقبال حقوقدانان قرار گرفته است. در آینده شاهد فعالیت های زیادی در این حوزه خواهیم بود.

یکی از فعالیت های جنبی ولی مهم در حوزه نشر، برگزاری همایش ها و جلسات عمومی برای رونمایی از کتاب های منتشر شده است. پویایی انتشارات به نقدها و نظرهایی است که در جلسات عمومی مطرح می شود.

خوشبختانه با ساخت دفتر مرکزی مجد در 9 طبقه، پیش بینی ساخت سالن همایش با امکانات لازم صورت گرفت و هم اکنون جلسات متعدد رونمایی از کتاب، بزرگداشت اساتید و نویسندگان مجد و دیگر مراسم رسمی و مرتبط با حوزه فرهنگ و دانش حقوقی در این سالن برگزار می گردد.

علاوه بر مراسم مرتبط با کتاب های منتشر شده در مجد، دوره های تخصصی و کارگاه های علمی حقوقی، توسط دفتر مطالعات و آموزش های حقوقی مجد در این سالن برگزار می گردد.

برای برگزاری مراسم داخلی مجد اعلام عمومی صورت می گیرد تا علاقمندان از نزدیک با فعالیت های مجد و آثار منتشر شده آشنا شوند و همکارانی که نیازمند فضای مناسب برای برگزاری مراسم فرهنگی و آموزشی و همایش هستند می توانند با دفتر مرکزی مجد تماس حاصل نمایند.

تلفن مستقیم: 66463059

تلفن سانترال: 66495034 66963386 66412078  داخلی 2

اطلاعیه های مجد

قابل توجه متقاضیان اخذ نمایندگی مجد

شرایط اعطای نمایندگی شرایط پخش کتاب شرایط اعطای نمایندگی مهمترین شرط موفقیت در فعالیت اقتصادی، توسعه سطح تماس...



اخبار حقوقی

عضو سابق هیئت مدیره کانون وکلای مرکز: هر قدر بر تعداد وکلا افزوده شود تاثیری در کاهش نرخ خدمات وکالتی ندارد.

حجتی عضو سابق هیات مدیره کانون وکلای مرکز: هیچ ارتباط منطقی و درستی بین تعداد کمّی وکلای دادگستری...