برنامه یکشنبه های حقوق عضویت در باشگاه مشتریان 8 اردیبهشت 1403
ناشر نمونه سال‌های 1393 و 1394 و 1397 جمهوری اسلامی ایران
عضویت در باشگاه مشتریان مجد

کتابخانه ها و کتابداران

  • کتابخانه ها

محور بسیاری از فعالیت های پژوهشی در دانشگاه ها، کتابخانه ها هستند. این نقش در دانشگاه های معتبر کشورهای پیشرفته بسیار پررنگ تر از کشور ماست. کتابخانه ها واسطه ناشران و اساتید و دانشجویان هستند. بعضی از خدمات مانند اجاره دادن کتاب الکترونیکی به اساتید و دانشجویان توسط کتابخانه ها انجام می شود و بعضی دیگر مانند فروش کتاب با وساطت کتابخانه ها صورت می گیرد. در این بین، کتابخانه ها نیز دارای گردش مالی هستند و به نوعی درآمد دارند. این نگاه باعث شده بخش کتابخانه ها جایی سوت و کور و خلوت نباشد. نه برای اساتید و دانشجویان و نه برای کادر فعال در کتابخانه ها.

به نظر می رسد این تجربه باید در کشور ما نیز به کار گرفته شود. مجد از این روش استقبال کرده و آمادگی دارد خدمات و تخفیفات ویژه برای تجهیز کتابخانه های دانشگاهی و تخصصی ارائه نماید.

 

  • کتابداران

بسیاری از کتابداران دارای تحصیلات مرتبط با کار خود هستند و کمتر شاهد تحصیل کردگان از رشته های دیگر بخصوص حقوق در بین آنها هستیم. به نظر می رسد انتخاب کتاب و منابع تخصصی نیازمند ورود افراد به حوزه هر علم و تخصص است در غیر این صورت می توان از توان علمی موجود در مؤسسات دیگر استفاده کرد.

مجد به عنوان مؤسسه انتشاراتی با تخصص حقوق آمادگی دارد جهت تجهیز کتابخانه های دانشگاهی مشاوره حقوقی داده و از بین منابع موجود در بازار کتاب حقوق، آثار معتبر و علمی را معرفی و تأمین نماید.

سایت فروشگاهی مجد (www.majdpub.ir) فقط اقدام به عرضه کتاب های مجد نکرده بلکه بیشتر آثار حقوقی موجود در بازار کتاب را که توسط ناشران معتبر حقوقی منتشر شده اند، به فروش می رساند.

خدمات عرضه کتاب های الکترونیکی و همچنین بخشی از کتاب های حقوقی مجد نیز می تواند توسط کتابداران به اساتید و دانشجویان معرفی شود و واسطه ارائه این خدمات با مجد باشند.

 

اطلاعیه های مجد

قابل توجه متقاضیان اخذ نمایندگی مجد

شرایط اعطای نمایندگی شرایط پخش کتاب شرایط اعطای نمایندگی مهمترین شرط موفقیت در فعالیت اقتصادی، توسعه سطح تماس...



اخبار حقوقی

عضو سابق هیئت مدیره کانون وکلای مرکز: هر قدر بر تعداد وکلا افزوده شود تاثیری در کاهش نرخ خدمات وکالتی ندارد.

حجتی عضو سابق هیات مدیره کانون وکلای مرکز: هیچ ارتباط منطقی و درستی بین تعداد کمّی وکلای دادگستری...