برنامه یکشنبه های حقوق عضویت در باشگاه مشتریان 30 اردیبهشت 1403
ناشر نمونه سال‌های 1393 و 1394 و 1397 جمهوری اسلامی ایران
عضویت در باشگاه مشتریان مجد

رئیس سازمان ثبت: با پلتفرم کاتب قطعا مراجعین دفاتر اسناد رسمی افزایش پیدا می کند.

12 اردیبهشت 1403

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با معرفی پلتفرم کاتب گفت: در سامانه یا پلتفرم یا صفحه کاتب تمام مواردی که اشاره کردم، تعریف شده و انشالله در چندماه آینده شاید کمتر؛ تمام اسناد به صورت الکترونیکی خواهند شد.

قطعا با پلتفرم کاتب، موضوع جعل منتفی می‌شود. همچنین تلاش ما بر این است که خدمات به صورت غیرحضوری انجام شود یعنی افراد با همان گوشی‌های هوشمند خود بتوانند به خدمات دفاتر اسناد رسمی دسترسی داشته باشند و به نحو احسن خدمات دریافت کنند.

بیشترین خدمات رسانی ما در حوزه ثبتی، توسط دفاتر اسناد رسمی انجام می‌شود. کانون سردفتران و دفتریاران علاوه بر نظارت و کنترلی که از حیث تنظیم اسناد بر این دفاتر اسناد رسمی دارد، رابط بین سازمان ثبت اسناد و املاک و دفاتر است درواقع کانون سردفتران و دفتریاران مجری اجرای سیاست‌ها و راهبردهای ما در دفاتر اسناد رسمی است.

تنیدگی خوبی در سیاست‌ها و برنامه‌ها و اهداف ما تعریف شده و پیش بینی ما این است که در آینده نه چندان دور، مراجعین ما به دفاتر اسناد رسمی به صورت قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

وقتی اسناد عادی از اعتبار بیفتند و ما به سمت توسعه سند رسمی حرکت کنیم، مراجعات به دفاتر اسناد رسمی قطعا افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

 

گروه خبری مجد majdlaw@

تلگرام/ اینستاگرام/ واتساپ/ یوتیوب/ آپارات/ ایتا/ سایت

اطلاعیه های مجد

قابل توجه متقاضیان اخذ نمایندگی مجد

شرایط اعطای نمایندگی شرایط پخش کتاب شرایط اعطای نمایندگی مهمترین شرط موفقیت در فعالیت اقتصادی، توسعه سطح تماس...



اخبار حقوقی

طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول تصویب شد

آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این قانون مهم که قانون سرنوشت سازی است نیاز به...