برنامه یکشنبه های حقوق عضویت در باشگاه مشتریان 10 اردیبهشت 1403
ناشر نمونه سال‌های 1393 و 1394 و 1397 جمهوری اسلامی ایران
عضویت در باشگاه مشتریان مجد

قابل توجه اساتید محترم حقوق

30 مهر 1402

فعالیت تدریس دروس دانشگاهی پیوستگی زیادی با منابع علمی هر درس دارد. این منابع بطور معمول، کتاب هایی است که منتشر گردیده و اساتید به عنوان منبع درسی معرفی می کنند.

اساتید محترم رشته حقوق در سراسر کشور با منابع علمی منتشر شده در مجد آشنایی کامل داشته و عموم آنها این منابع را در دوره تحصیل مورد استفاده قرار داده اند. در عین حال اساتید با مراجعه به سایت فروشگاهی مجد (www.majdpub.ir) و با استفاده از فهرست مطالب آثار می توانند به محتوای آثار جدید پی برده و کتاب های مناسب درسی را به دانشجویان معرفی نمایند.

بیشتر کتاب های چاپی مجد، دارای نسخه الکترونیکی نیز بوده و دارای قیمت مناسب با دسترسی آسان تر می باشند. علاوه بر آن، چنانچه بخشی از کتاب برای منبع درسی پیشنهاد گردد، امکان تکثیر آن بخش در اسرع وقت و باکیفیتکتاباصلیودریافتتوسطپستباحفظحقوقمؤلفوجوددارد. (www.majdpub.com)

اساتید محترم عنایت دارند که تکثیر کتاب های ناشران در واحدهای تایپ و تکثیر دانشگاه، امری خلاف قانون و اخلاق بوده و حقوق پدیدآورنده و ناشر نادیده گرفته می شود.

عرضه بخشی از کتاب بصورت چاپی که با ابتکار مجد انجام می پذیرد، در جامعه نشر کشور دارای سابقه نمی باشد. امیدواریم با این تدابیر بتوانیم از تضییع حقوق پدیدآورنده و ناشر که موجب دلسردی و توقف تولید علم می شود، جلوگیری نماییم.

اساتید محترم می توانند از طریق آیکون (تماس با ما) در بالای صفحه سایت، درخواست خود برای دریافت کتاب و منبع درسی را ثبت نمایند. اساتیدی که در این بخش با مجد همکاری داشته باشند می توانند آثار خود را در این انتشارات منتشر کنند.

اطلاعیه های مجد

قابل توجه متقاضیان اخذ نمایندگی مجد

شرایط اعطای نمایندگی شرایط پخش کتاب شرایط اعطای نمایندگی مهمترین شرط موفقیت در فعالیت اقتصادی، توسعه سطح تماس...



اخبار حقوقی

رئیس سازمان ثبت احوال توضیح داد سامانه هویت دیجیتال ایرانیان چیست

کارگر رئیس سازمان ثبت احوال کشور از طراحی سامانه هدی (هویت دیجیتال ایرانیان) مبتنی بر اینترنت خبر داد...